Nazario | Дата: П`ятниця, 04.02.2011, 14:18 | Сообщение # 1 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 128
Статус: вийшов
Партнер
| "Танці самі по собі виявляють прекрасне в рухах обличчя, рук, корпусу і ніг; першою ознакою краси в них є сила: танцюючий, що робить будь-яке па, відчуває естетичне задоволення від вживання своєї сили на подолання труднощів даного па; глядач ж одночасно з ним інстинктивно відчуває те ж задоволення, так би мовити, співчуває ... По суті, в танцях, як і в чому-небудь іншому, інтерес збуджується переслідуванням мети, виконуючим і кінцевим результатом більш ніж збуджувався б безцільним рухом. Звідси виникає друга ознака краси в танцях - це вольовий акт, що приводить у рух тіло і його члени заради досягнення певного результату (наприклад, численні фуете: естетичне задоволення доставляється тоді, коли певна кількість поворотів і намічений пункт зупинки в певній позі відбуваються в точності за допомогою волі, або коли роблять па на пуантах, мета яких - утримання корпусу на нікчемною точці опори). Цим виконавець лоскоче і інтригує глядача в свою користь. Третя ознака краси і, швидше за все, найвищий в танцях - це грація, яка є, по суті, економія сили. Грація є імпульс, що тягне в безмежне, з бажанням випаруватися, зникнути ... Це особливо наголошується в танцях швидких, живих і повітряних, як наприклад, у вальсі. У них смутна ідея кожного - полинути у вихорі вперед, кудись туди, в уявний світ блаженства і радості. Коли танцюрист піклується про красу і злиднів рухів, то що інше робить він, як не підтверджує вислів Арістотеля, що вихваляє красу як третю складову частину добра? " Цитується за книгою: Сутність мистецтва танців. М., 1908.
Я не стараюсь танцевать лучше всех остальных. Я стараюсь танцевать лучше себя самого. (Михаил Барышников)
|
|
| |