Середа, 18.12.2024, 23:23
Танцювальний Львів
Вітаю Вас Глядач | RSS | | PDA - для мобільних
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Як правильно вибрати партнерку
NazarioДата: П`ятниця, 04.02.2011, 14:10 | Сообщение # 1
Группа: Модераторы
Сообщений: 128
Статус: вийшов
Партнер
Мати гарну партнерку - мрія кожного партнера. Відомо, що цінність партнерки залежить від природних властивостей і тих якостей, які необхідні при використанні на танцях і треніровках.Пріродние властивості партнерки - це біологічні та фізіологічні її особливості, що склалися еволюційно під впливом умов життя та впливу навколишнього середовища. До них відносяться: сила, спритність, сміливість, швидкість реакцій, гострота слуху, зору, здатність вести боротьбу, швидко пристосовуватися до різних умов існування та ін
Під впливом партнерів багато природні властивості партнерок удосконалювалися і сформувалися в такі якості, як чуйність, уважність, податливість на тренуванні, слухняність, прихильність до партнера, настороженість, пильність, недовірливість до сторонніх партнерам і викладачам, здатність захищати себе і партнера.
Проте природні властивості і танцювальні якості у різних партнерок навіть однієї ваги і зростання проявляються неоднаково. Вони залежать від багатьох чинників, але головним чином від конституціональних особливостей організму, Особливості партнерки є найбільш важливою характеристикою при описі її, виборі і при оцінці її танцювальних і зовнішніх.

Під конституцією слід розуміти сукупність найбільш важливих морфологічних і фізіологічних особливостей організму як цілого, обумовлених спадковістю, умовами розвитку і пов'язаних з характером продуктивності і здатністю організму певним чином реагувати на зовнішні подразники.
Поняття "конституція партнерки" об'єднує всі властивості організму, в тому числі її танцювальні і зовнішні якості. З конституцією пов'язані здоров'я, життєстійкість, опірність, працездатність і витривалість партнерки.
Конституція складається на спадкової основі в процесі індивідуального розвитку і виражається в певних формах статури, в узгодженості будови і функцій окремих частин тіла і всього організму в цілому, є мірою пристосування організму до певних умов життя.
Про конституції партнерок є достатньо даних. Різні підходи до вивчення конституції породили велику кількість визначень і класифікацій. Більшість авторів конституцію партнерок трактують як сукупність функціонально-морфологічних особливостей організму, виражених в загальному статурі і поведінці. Конституцію у всіх випадках розглядають у нерозривному зв'язку з умовами життя партнерки, умовами її роботи та навчання, наявністю вільного часу та іншими факторами. Продуктивність і працездатність партнерки багато в чому залежать від типу конституції.
В основу класифікації типів конституції партнерок англійськими педагогами та вчителями бальних танців А. Муром, А. Максвеллом, C. Стопфорд був покладений анатомічний принцип, згідно з яким вони виділили п'ять типів конституції: пухкий (сирої), грубий, міцний, сухий і ніжний. Міцний тип конституції, запропонований А. Муром, був прийнятий як найбільш досконалий, що володіє всіма позитивними властивостями і природними якостями партнерки, при цьому досить універсальний при танцювання обох - латиноамериканської та європейської програм.
Стосовно до вчення про конституції партнерок А. Максвелл найбільш вдало описав і обгрунтував п'ять типів конституції партнерок, які протягом багатьох років використовуються партнерами в практиці оцінки і вибору партнерок для танцювання обох програм спортивних танців.
Але, на жаль, багаторічний досвід показав, що існуюча схема визначення типів конституції не цілком досконала і практично зводиться до оцінки партнерок в основному за зовнішніми ознаками, що часто призводить до неправильного вибору партнерок. Цінність же партнерки визначається здатністю до навчання і засвоєння нових рухів, а також витривалістю та іншими фізичними якостями, які багато в чому залежать від функціонального стану нервової системи, обумовленого типом вищої нервової діяльності партнерки.
Тип вищої нервової діяльності носить наследст венний характер, має взаємообумовлену зв'язок з типом конституції і впливає на особливості поведінки партнерки, як на конкурсах, так і на тренуваннях. Тому тип конституції слід розглядати як генетично обумовлену зв'язок корисних властивостей і якостей партнерки з особливостями її поведінки і статури. Практично тип конституції партнерки визначається за сукупністю багатьох ознак. Розглянемо характеристику основних типів конституції партнерок.
Ніжний тип конституції
Тип вищої нервової діяльності слабкий: процеси збудження і гальмування слабкі, за силою і рухливості неврівноважені. Поведінка відрізняється великою різноманітністю: є партнерки із зайвою рухливістю (метушливістю), в інших спостерігається обережність і пасивність.
Основні реакції поведінки виявляються слабко, відрізняються нестійкістю, переважають реакції орієнтовна і пасивно-оборонна. Початкову освіту умовних рефлексів відбувається швидко, але вони легко загальмовуються, з великими труднощами формуються у складні навички і тому не досягають досконалості, Нервова система відрізняється високою чутливістю до всіх подразників. При високій аналітичної діяльності синтетичні процеси нервової системи ослаблені. На сильні подразники умовні рефлекси не утворюються через позамежного гальмування і неврозів при повторних і тривалих їх діях.
Існує ймовірність слабкого танцювання другої програми при занятті низького місця в першій через слабку нервоной системи.
Статура ніжна. Мускулатура плоска, витончена, слабка. арат недостатньо розвинений. Суглоби виражені нерельєфно, слабкі. Шкіра тонка, ніжна, натянутая.Обмен речовин незбалансований, партнерка сильно втомлюється і часто пропускає заняття.
Життєстійкість слабка, опірність низька. Такі партнерки болісно переносять несприятливі умови, вимагають турботи, не можуть самі носити свої костюми і взуття, погано харчуються і часто для суддів малопривабливі незважаючи на довгоногих, звичайну для цього типу.
Навчання бальних танців утруднено через нестійкості умовних рефлексів і складності формування навичок. Працездатність слабка, часто спостерігаються відмови на тренуваннях, відсутність на тренуваннях без очевидної причини.
Тип ніжної конституції відзначається переважно у партнерок-стандартісток, у партнерок, танцюючих латиноамериканську програму, зустрічається рідко.
Сухий тип конституції
Тип вищої нервової діяльності сильний, рухливий, неврівноважений: збудження переважає над гальмуванням. Поведінка легко збудлива, безудерж ное, темпераментна. Рухи швидкі, різкі, енергійні, сильні. Основні реакції поведінки виявляються сильно, переважає активно-оборонна, часто в злісної формі. Початкові умовні рефлекси утворюються легко і швидко. Навички формуються з великими труднощами, нестійкі, вимагають постійного закріплення та тренування. Витримка і диференціювання слабкі. Синтетичні функції нервової системи дещо ослаблені. На сильні подразники може відповідати перепорушенням, але позамежне гальмування настає рідко.
Статура сухе. Кістяк витончений, але міцний (компактний). Мускулатура тонка, довга, але сильна і витривала. Сухожильно-зв'язковий апарат і суглоби розвинені добре. Обмін речовин відбувається інтенсивно.
Партнерки володіють життєстійкістю при дотриманні певних умов тренувань. Навчання в EC класі унаслідок сильної збудливості важко. При систематичному тренуванні працездатність гарна. Партнерки тренуються і виступають активно, енергійно і майже невтомні.
Сухий тип конституції властивий для партнерок, однаково добре танцюючих обидві програми.
Міцний тип конституції
Тип вищої нервової діяльності, в більшості своїй, сильний, врівноважений, рухливий, Поведінка спокійна, сміливе, кілька стримане, легко кероване. Рухи сильні, енергійні, впевнені, еластичні. Всі основні реакції поведінки виявляються активно, виражені сильно, легко і швидко змінюються. Умовні рефлекси, пов'язані як з процесами збудження, так і з процесами гальмування, утворюються легко. Сформовані з умовних рефлексів складні навички динамічні, легко закріплюються і довго зберігаються. Аналітичні та синтетичні функ ції нервової системи протікають врівноважено. Диференціації хороша. На тривалих тренуваннях позамежне гальмування не настає.
Будова міцна. Кістяк добре розвинений, масивний, але не грубий (компактний). Мускулатура масивна, щільна, сильна, рельєфно виражена. Сухожильно-зв'язковий апарат розвинений добре, крепкійю. Обмін речовин відбувається інтенсивно. Гормональна система функціонально збалансована.
Партнерки відрізняються життєстійкістю, хорошою пристосованістю до різних, в тому числі важких умов існування і танцю. Легко і швидко піддаються різноманітного навчання, мають високу працездатність. Показують високі результати на конкурсах.
Міцний тип конституції переважно зустрічається серед латиніст партнерок.
Грубий тип конституції
Тип вищої нервової діяльності сильний, врівноважений, малорухливий. Поведінка спокійна, сміливе. Рухи нешвидкі, кілька незграбні, але сильні й упевнені. Основні реакції поведінки виражені активно, але протікають кілька застійно. Утворення умовних рефлексів і формування складних навичок у багатьох випадках важко. Утворені навички стереотипні, не досягають досконалості, але закріплюються міцно і зберігаються довго. На тривалих тренуваннях позамежне гальмування не настає.
Будова міцна, але виражено у грубих формах. Мускулатура масивна, міцна, сильна. Сухожильно-зв'язковий апарат розвинений добре.
Ріст і розвиток організму відбувається трохи уповільнено, формування закінчується пізно. Партнерки відрізняються великою життєстійкістю, стійкістю до захворювань, невибагливістю до умов тренувань та конкурсів, пристосованістю до умов життя в Росії. Після тривалого тренування працездатність гарна.
Грубий тип конституції переважно зустрічається у партнерок, танцюючих латиноамериканську програму, причому найбільш популярний в останні півтора року.
Сирий тип конституції
Тип вищої нервової діяльності сильний, урівноважений, інертний. Поведінка спокійна флегматична, здається ледачим і байдужим. Рухи мляві, повільні. Основні реакції поведінки виражені слабо, протікають повільно і застійно. Утворення умовних рефлексів і складних навичок відбувається повільно. Утворені навички стереотипні, утримуються міцно. Аналітичні процеси і синтетична діяльність нервової системи протікають надто повільно. Тривалі тренування, часті зауваження викладача викликають пасивність партнерки і гальмування нервової системи.
Кістяк масивний, пухкий, грубий. Мускулатура пухка, в'яла, слабка. Процеси обміну речовин протікають надто повільно. Є схильність до ожиріння.
Спостерігається раннє завершення танцювальної кар'єри з швидким згасанням інтересу. Життєстійкість слабка, зміна умов танцювання викликає хворобливий стан. Навчання та освоєння нових рухів досягається з великими труднощами. Працездатність низька через повільність і швидкої стомлюваності.
Представники цього типу конституції зустрічаються серед партнерок, танцюючих європейську програму, але бувають і виключення.
Існуюче розмаїття партнерок не вкладається у п'ять основних типів конституції. Багато партнерки за ознаками статури і поведінки займають проміжне по ложення між основними типами.
Конституцію партнерки не можна встановити, тим більше оцінити за поодинокими, навіть яскраво вираженим ознаками. Тип конституції визначається і оцінюється за комплексом основних ознак, виражених в особливостях зовнішнього вигляду, інтер'єру і поведінки партнерки.
Вид партнерки як зовнішнє вираження конституції
Зовнішність партнерки є складовою частиною конституції і служить її зовнішнім виразом. Виглядом називається зовнішній вигляд партнерки, виражений в симпатичності (красу), статях, пропорціях, особливості форм статури, віком і тип конституції партнерки.
Статі - це окремі частини тіла партнерки, за якими судять про її здоров'я, витривалості, фортеці статури, статевої виразності і, певною мірою, про танцювальної її спрямованості. При вивченні статей відзначають селекційно-генетичні зв'язки зовнішніх форм тіла з корисними природними властивостями і певними тренувальними якостями партнерки.
Зовнішність (зовнішній вигляд) партнерки визначають найбільш поширеним у бальних танцях глазомірним способом, коли партнерка стоїть і коли партнерка в танці. При загальному огляді визначають гармонійність і пропорційність складання, ступінь розвиненості кістяка і мускулатури, раціональність кутів з'єднання окремих частин тіла і суглобових зчленувань, що забезпечують ресорної, кращу рухливість і стійкість партнерки з мінімальними витратами енергії. Після загального огляду оцінюють окремо дива голови, шиї, тулуба, рук і ніг.
Очі у партнерки висловлюють функціональний стан нервової системи, вдачу, темперамент, настрій і стан здоров'я партнерки. Стан зубів відображає особливості мінерального обміну речовин в організмі. Шия повинна бути сильною, рухливою, пропорційній довжині голови та інших частин тіла. Спина - пряма, широка, з добре розвиненою мускулатурою. Груди великого обсягу свідчить про добре розвинених легенів, а також про успіх серед судей.Жівот повинен бути підтягнутий. Стегна добре виражені, ноги, коли партнерка варто, виглядають струнко, позиція в стопах виворотная.
Остаточне судження про зовнішній вигляд, про достоїнства і недоліки окремих статей, про пропорційність статури складається при огляді партнерки в русі повільно (повільний вальс, румба) - для отримання уявлення про плавності і гнучкості партнерки, і швидко (квікстеп, самба) - для отримання уявлення про роботу танцевальих факторів впливу партнерок на суддів.
Наступний етап вивчення зовнішнього вигляду - сполучуваність вас і даної партнерки. Перше - за зростом і статурою. Зростання партнерки оптимально - нижче партнера на 10-20 сантиметрів, статура обох пропорційне - тобто обидва достатньо однакового типу, небажаний контраст між угодованої партнеркою і худим партнером. Друге - сполучуваність в темпераменті й русі. Станцію кілька танців латиноамериканської та європейської програми і попросіть фахівців оцінити вашу сполучуваність з даною партнеркою, при цьому не повинно бути великих конрастних відмінностей.
При явні недоліки - відсутність латиноамериканських чинників (будь-якого з п'яти), різкі і незграбні рухи, невідповідний зростання або комплекція, необхідно відразу відмовитися від танцювання з даною партнеркою. Пам'ятайте, що будь-яка тимчасова партнерка зазвичай стає постійною.
Інтер'єр партнерки
Інтер'єром називається сукупність внутрішніх фізіологічних, анатомо-гістологічних та біологічних властивостей організму у зв'язку з її конституцією і напрямом продуктивності. Інтер'єр є складовою частиною конституції і служить внутрішнім її виразом. Він включає такі поняття, як особливості будови і функцій окремих тканин, органів, систем органів; ступінь розвитку кістяка, мускулатури, сухожильно-зв'язкового апарату, шкіри, підшкірної клітковини; нервової системи; збалансованість гормонального і нервового регулювання обмінних процесів. За цими ознаками та показниками дається оцінка партнерки по інтер'єру і виділяються основні природні властивості і якості, що визначають тип конституції.
Вчення про інтер'єр за останні роки набуло широкого розвитку в психології бального танцю. Сучасний рівень розвитку науки дозволяє для вивчення інтер'єру застосовувати різні методи досліджень: гістологічний, цитологічний, гематологічний, біохімічний, рентгеноскопічний, генетичний, імунобіологічний та ін Вивчення інтер'єру дає можливість пізнати формообразовательние і функціональні процеси у партнерок на різних етапах танцювання (від хобі до А класу ), виявити фактори впливу на них і дозволяє партнерові зробити правильний вибір.
При оцінці партнерок по інтер'єру необхідно виділити такі елементи функціонально-морфологічних ознак, які допомогли б судити про здоров'я, пристосованості до певних умов тренувань, про корелятивної сутності внеших ознак, про конституціональних формах складання і осо-сті поведінки. Розглянемо окремі інтер'єрні ознаки, що мають істотне значення у визначенні конституціональних особливостей партнерки.
Однією з ознак є мускулатура. Виконання рухів в латиноамериканських танцях вимагає повної концентрації (тонусу) всіх м'язів тіла, в європейській - складного поєднання розслаблення і тонусу. Хороша мускулатура забезпечує якісну рухову активність партнерки.
Партнерка повинна правильно харчуватися, про правильність можна зробити висновки в процесі безпосереднього спілкування з партнеркою. Погане й рідкісне харчування призводить до скорочення часу тренувань, ранньої стомлюваності і навіть захворювань, надмірне і неправильне харчування призводить до зайвої вгодованості і так само негативно впливає на характер і тривалість тренувань.
Гормони у взаємодії з ферментами впливають на основні життєві процеси і на загальний обмін речовин. При виборі партнерки необхідно зрозуміти вплив гормонів на її поведінку, проаналізувати можливості продовження танцювання у разі можливого виходу партнерки заміж, з'ясувати ставлення партнерки до різних типів розваг, її ставлення до аспектів організації особистого життя, про коефіцієнт пропорційності виділення часу на тренування і на особисте життя. Для партнера має бути очевидно, що оптимальним варіантом для танців є поєднання танців і особистому житті.
Нервова система керує всіма функціями організму, у тому числі регулює обмін речовин, Тип вищої нервової діяльності має тісний взаімообуслов ленну зв'язок з типом конституції. Партнерка повинна бути психологічно стійкою, спокійно ставиться до невдач, при цьому досить товариською і веселою. Необхідно також оцінити поєднання нервової системи партнерки з виконуваною програмою бальних танців.
Органи почуттів функціонально пов'язані з нервовою системою. З органів чуття у партнерки повинні бути добре розвинені зір і слух. Ступінь розвитку органів почуттів оцінюється за здатністю повторити рухи і танцювати під музику.
Всякі відхилення в інтер'єрі партнерки визначаються як за зовнішніми ознаками, так і в процесі безпосереднього спілкування та спостереження за поведінкою партнерки поза паркету. Необхідно добре знати анатомію, фізіологію і психологію партнерки, що дає можливість зрозуміти особливості її статури і поведінки, помітити відхилення в зовнішньому вигляді і конституції, зробити приблизні висновки про танцювальної її перспективності.
Оцінка партнерок по інтер'єру соременной бальними педагогами розроблена слабо, хоча вона могла б мати велике практичне значення у виборі партнерок для виконання латиноамериканської або європейської програм.
Поведінка партнерки
Протягом всієї історії бального танцю партнерки вибиралися в основному за зовнішніми ознаками, а також за рівнем танцювальних навичок партнерки на момент вибору. При цьому дуже мало уваги приділяється партнерами поведінкових ознаках партнерок, які повинні відігравати основну роль в оцінці перспективності партнерки і дозволяють зробити висновок про тривалість її танцювальної кар'єри, її якості і швидкості.
Перевірка і оцінка особливостей поведінки партнерок включає в себе наступні показники: активність і ступінь прояву основних і переважаючих реакцій поведінки партнерок визначається за общеустановленной методикою. На різні подразники і умови обстановки реакції можуть виявлятися активно чи пасивно, сильно або слабко, швидко чи повільно змінювати один одного. Реакція, яка у партнерки проявляється у сильному ступені і домінує над іншими, називається переважаючою. Такими реакціями можуть бути: харчова, мовна (балакучість), активно-оборонна, орієнтовна, потяг до партнера і ін Переважаючі реакції поведінки у партнерок іноді виявляються в змішаній формі: активно-оборонна з потягом до партнера, товариськість з балакучістю і т. д .
Знання особливостей реакцій поведінки дозволяє успішно тренуватися і брати участь у конкурсах, використовуючи правильно реакції партнерок. За силою прояву основних реакцій поведінки та швидкості їх взаємної заменяемости можна судити про типологічних особливостях вищої нервової діяльності партнерки.
Заключним етапом оцінки поведінки партнерки є визначення типу вищої нервової діяльності.
Перевірка і конституціональна оцінка партнерки практично зводяться до визначення типу конституції за зовнішніми, інтер'єрним особливостям її статури і характерних рис поведінки, обумовленим типом вищої нервової діяльності.
Вибір партнерки повинен проводиться на підставі всіх перерахованих вище ознак!


Я не стараюсь танцевать лучше всех остальных. Я стараюсь танцевать лучше себя самого. (Михаил Барышников)
 
ArinaДата: Неділя, 06.02.2011, 08:45 | Сообщение # 2
Группа: Модераторы
Сообщений: 104
Статус: вийшов
Партнерка
ну тут так написано...Інтер'єр партнерки ....
таке враження, що партнерка як річ якась! angry
 
TrenerДата: Неділя, 06.02.2011, 20:30 | Сообщение # 3
Группа: Администраторы
Сообщений: 369
Статус: вийшов
Партнер
Quote (Arina)
Інтер'єр партнерки ...

Іруся інтер єр-це зовнішній вигляд...а тут партнерку таким чином назвали тому,що у тому розділі іде мова про зовнішню конституцію ТІЛА biggrin Ви просто звикли що інтер єр це зовнішній вигляд кімнати тощо.... biggrin


Танцуйте и будьте счастливы!
 
ArinaДата: Понеділок, 07.02.2011, 12:49 | Сообщение # 4
Группа: Модераторы
Сообщений: 104
Статус: вийшов
Партнерка
не в тому справа!...
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Хто сьогодні був на форумі
Танцювальний Львів © 2010 р.
Create a free website